יום שבת, 3 באפריל 2010

ברוכים הבאים !

יום שבת, 3 באפריל 2010
שלום וברוכים הבאים לבלוג שלי!

פתחתי בלוג ו....אז נזכרתי במשפט מתוך הספר "פו הדב"
"מרגע שגילית איזו מכפות הרגליים היא הכף הימנית, כבר אין לך הרבה התלבטויות בקשר למי מהן היא הכף השמאלית.
ואז נותרת רק הבעיה באיזו מהן להתחיל לצעוד?" (א. א.מילן)
מרגע שפתחתי את הבלוג הבנתי שאני יוצאת למסע מאתגר ומרתק, אך מיד גם צצו ועלו בראשי הרבה שאלות.
חלקן קשורות לצד הטכני וחלקן קשורות לצד התוכני.
לדוגמה: כיצד להתגבר על בעיות טכניות ? (ומיד נתקלתי בבעיה :הרשומה הקודמת שכתבתי לא הייתה טובה ורציתי למחוק אותה. )
שאלות נוספות שבהן אני מתלבטת: האם יהיה לי מה לפרסם כל שבוע? האם מה שאני כותבת טוב מספיק? מה תהינה התגובות?
הרבה שאלות ורב הנסתר על הגלוי אך האתגר הוא לגלות וללמוד, לשגות ולתקן , לשתף ולהגיב.
ובכן אני מוכנה לצאת למסע ומקווה שהרגל שבה בחרתי להתחיל לצעוד תוביל אותי אל אותם מחוזות מעניינים ומרתקים שאליהם אני רוצה להגיע.


פורסם על ידי לאה ליברמן ב 3.4.10

תגובה 1:

  1. התחלה ברגל ימין, היא תמיד התחלה טובה...
    בהצלחה !!!!
    חלי.

    השבמחק